Tissue World Milan
Algemeen

Dubbele winst voor Essity bij Tissue World Milan

27/03/2019

Het wereldwijde hygiëne- en gezondheidsbedrijf Essity won maandag met haar merk Tork, bekend van de hygiëneproducten, de Tissue World Award voor de beste tissue marketingstrategie. Daarnaast won de Essity tissuefabriek in Lucca de Most Energy Aware Mill award vanwege haar energiebewuste productiebeleid. De awards werden uitgereikt op 25 maart tijdens Tissue World Milan, ‘s werelds grootste vakbeurs voor de tissue-industrie.

Tork werd bekroond met de Tissue World Award vanwege haar "Take Back the Lunch Break" marketingcampagne. Dit is het tweede jaar op rij dat Tork de award in de wacht sleept. De campagne speelt in op twee zakelijke trends in Noord-Amerika. De markt voor lunches in restaurants nam af en tegelijkertijd namen werknemers minder vaak en kortere lunchpauzes. Essity voerde een nationaal onderzoek uit in Noord-Amerika naar het lunchgedrag op de werkvloer en de invloed daarvan op het welzijn van de medewerkers. De resultaten van het onderzoek laten zien dat lunchpauzes gunstig zijn voor zowel productiviteit als geluk op de werkvloer. 
 
Als tweede werd de Italiaanse tissuefabriek van Essity in Lucca benoemd tot meest energiebewuste fabriek. De uitgebreide energiebesparende programma’s zijn erkend voor de hoge mate van medewerkersbetrokkenheid, de programma’s voor gedragsverandering, de strategische inzet voor lange termijn CO2-reductie en de toewijding van de fabriek om de hoogste certificaten en accreditaties op het gebied van duurzaamheid te bereiken. 
 
“Tissue World Milan had dit jaar een speciale focus op duurzaamheid. Essity heeft met haar initiatieven laten zien dat zij op dit gebied vooruit loopt. We feliciteren hen met beide awards en hopen dat dit een inspiratie is voor iedereen in de tissue-industrie met een focus op duurzaamheid als prioriteit voor de toekomst”, zegt Agnes Gehot, Deputy Event Director bij Tissue World & Asian Paper.

Contact Person

StefanBruckmann.jpg
Stefan Bruckmann, Brand Activation Manager DACH & BNLX
+49 (0)621 778 4734
stefan.bruckmann@essity.com

Terug
Printen Downloaden

Informatie

Het merk Tork omvat een volledig assortiment producten en diensten op het gebied van hygiëne en reiniging voor de horecasector, de gezondheidssector alsook voor voedingsindustrie, kantoren, scholen en de industriële sector. Tot de producten behoren dispensers, papieren handdoeken, toiletpapier, zeep, servetten, industriële poetsrollen en keukenpapier. Door ervaring op het gebied van hygiëne, functioneel design en duurzaamheid is Tork marktleider in Europa geworden. Tork is een wereldwijd merk van Essity en een betrokken partner voor klanten in meer dan 80 landen. Voor meer informatie over Essity bezoekt u www.Essity.com

Privacybeleid
Gebruiksvoorwaarden
Cookie-informatie 


 


Contact

Essity Belgium SA-NV

Professional Hygiene

Berkenlaan 8B bus 3
1831 DIEGEM    
België

Tel no:     +32 2 766 05 11
Fax:        00800 9574 2540
E-mail:    info@tork.be

Follow us

YouTube-social-squircle_red_128px.png                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Tork Pinterest logo.png                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             LinkedinLogo.png