Segment facilitaire dienstverleners

Facilitaire dienstverleners

Klanttevredenheid is tegenwoordig essentieel voor het succes van iedere facilitaire dienstverlener. Vanwege het toegenomen belang en bewustzijn van hygiëne en welzijn krijgt u als manager van een facilitaire dienstverlener te maken met de uitdaging om het niveau van schoonmaakprestaties te verhogen in combinatie met het optimaliseren van tijd en middelen. 


Er zijn nieuwe en slimmere manieren van werken nodig om deze uitdagingen aan te gaan. Met behulp van technologie kunt u efficiënter tegemoet komen aan de wensen van uw klant en creëert u nieuwe mogelijkheden. En er zijn nu al oplossingen beschikbaar, die bewezen hebben tijd te besparen en efficiëntie te verhogen. Het serviceaanbod van Tork biedt u de mogelijkheid om schoonmaakkwaliteit, operationele efficiëntie en betrokkenheid van staf te verbeteren. 


Met behulp van eenvoudig te gebruiken Tork-producten, die voorkomen dat producten op raken, kunt u de klanttevredenheid voor uw bedrijf verhogen.